tisdag 18 januari 2011

Tillbaka till verkligheten

Efter ett fantastiskt jullov hemma i skåne med familjen kändes det segt att komma tillbaka till ensamma vardagsrutiner och plugg. Men efter lite om och men börjar jag  så smått infinna mig i vardagen igen.
Efter fredagens tenta i mikrobiologi blev det årets första intensivpass på friskis. Efter ett riktigt bra pass med mycket folk cyklade jag hem med världens endorfinkick! Jag kan säga att det kändes dagen efter att det var tre veckor sen sist med tanke på all den träningsvärken! Man ser säkert ut som minst 95 varje gång man ska försöka sätta sig!

Igår var det kursstart i kvalitetsledning och livsmedelslagstiftning. Detta kanske inte är favoritämnet precis men det ska nog gå det med. Efter en lång eftermiddag var det äntligen dags för lite träning på gymmet! slog nytt rekort i dips 20 st! Värre är det med chinsen som får bli årets mål... att klara åtminsonne tre stycken.
Imorgon ska jag testa HIT(högintensiv träning) som är ett helt nytt pass! Det sägs vara ett tufft pass där man får testa sina gränser! Hoppas det stämmer för det är precis det jag vill, ha ett tufft pass med nya utmaningar!
Imorgon drar även kursen human nutriton igång vilket passa mig mycket bättre än lagar relger!

                         Underbar vinterdag på sjön i början på januari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar