torsdag 14 april 2011

The magic time...

Idag var jag på gymmet vid 15.45. Eftersom jag var ganska sent på det beredde jag mig på väldigt mycket folk när jag öppnade dörren in till gymmet. Men nej så var det inte, det var otroligt lite folk för att vara den tiden på eftermiddagen. Skönt tänkte jag, eftersom jag dagen innan fick ge upp efter halva tiden då det inte fanns en endaste maskin/hantel ledig för att det var så fullpackat. Efter en första övning går jag över till övning två. När jag efter andra setet tittar upp är det som att vakna upp någon annanstans, gymmet är fullt! Det är folk precis överallt. Jag tittar på klockan- 16.03. Det kallar jag magic time! Så vill man undvika allt för mycket folk och risken att bli utan maskin/hantel ska man inte gå till gymmet efter fyra!

När man känner sig färdig och har gjort alla övningar man vill är det ändå en skön syn att se alla dessa människor träna på ett o samma ställe. Tänk så mycket energi och styrka det är den lokalen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar