söndag 3 april 2011

Inte utan....

Det är söndag och jag är taggad för dagens träning! Men när jag kommer till gymmet upptäcker jag att jag glömt mina gymhandskar. Det går inte ett enda pass utan mina handskar, jag har lixsom vant mig vid att alltid ha dem. Ah det borde ju gå bra ändå tänker man, energin sitter ju inte i handskarna! När man ser sig om på gymmet är det ett fåtal som använder handskar och långt ifrån många. Men hur klarar sig folk utan!? Vissa övningar funkar perfekt utan men när man vill köra lite tyngre känns det nästan omöjligt, okej, smärtan kan man ta sig över även om det känns, det värsta är nog greppet, man tappar helt enkelt greppet o glider av innan man är klar! 
Nästa gång jag glömmer mina handskar springer jag hem o hämtar dem, för idag hade jag klarat mer om jag inte varit så glömsk! Det man inte har i huvudet har man i benen! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar